دلت کم ارزش شده یا خودت؟

                                                       "هوالخبیر"

 

دلتو چرا به دست هرکسی میدی؟ و ما چطور جیبمون رو دست هر کسی نمیدیم، موبایلمون رو دست هر کسی نمیدیم، اون وقت دلمون رو بدیم دست هر کسی. اونم هرکسی که کس نیست؛ ناکسه! به قول یه دوستی این حجاب و این حریم مثل کاغذ کادوی وجود یک زنه؛ چون زن وجودش و جسمش ارزشمندتر از جسم مرده خدا اون رو کاغذ کادو کرده و کاغذ کادو رو آدم وقتی باز میکنه که نامحرمی اونجا نباشه، اونجایی که این کادو مال صاحبش هست اونجا میتونید کادو رو باز کنید و بدست صاحبش داده بشه. (خدای نکرده سوء برداشت نشه منظور بنده فقط تشابه هست) منظور از صاحب تا دختر توی خونست پدر و برادرشه و بعدم که ازدواج کرد میشه همسرش. مطمئن باشید اگر قوانین الهی رو رعایت کنیم و بهش توکل داشته باشیم علاوه بر آخرت، توی همین دنیا هم لذت میبریم و شاد خواهیم بود. تمام افسردگی ها و ناراحتی ها و اضطراب ها بخاطر دوری از خداست. عاشقانه دستورات خدا رو انجام بدیم نه آمرانه . یا علی

نظرات 3 + ارسال نظر
شیما پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

رفیق سلام!
جدا امتنی که نوشتی خیل روی من تاثیر گذاشت؛بهدور از هر تعصبی بود و جالب .
منتظر نوشتته های بعدیت هستم.
من مذهبی نیستم؛اما حرفت واقعا حق بود

عارفه پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.shabamaliyat.blogfa.com

سلام
«و تو ای خواهر دینی ام: چادر سیاهی که تو را احاطه کرده است ازخون سرخ من کوبنده تر است.» (شهید عبدالله محمودی)

اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا

عارفه پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.shabamaliyat.blogfa.com

سلام
من لینکت می کنم با اجزاه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد