ملخ!!!

                                              »هوالاول والاخر» 

چند روز پیش جای همه خالی؛رفتم حرم امام رضا(ع).یک دفعه از آسمون یه ملخ افتاد پیش پام!! 

جاتون خالی حسابی ترسیدم؛خانومی که کنارم بود گفت نترس ملخ فقط مستقیم حرکت میکنه 

و چپ و راست نداره. 

یهو رفتم توفکر.یعنی ملخ با این که مثل من وشما اشرف مخلوقات نیست؛میدونه که فقط باید راه مستقیم را بره؛وبهش عمل هم میکنه.اما من و شما چی؟؟!!  

بعضی هامون نمیدونیم؛اما الباقی که میدونیم و کلی هم ادعامون میشه چرا عمل نمیکنیم؟!! 

به قول یه دوستی:امروز دنیا از ندونستن رنج نمیبره بلکه از عمل نکردن رنج میبره!!! 

کاش میشد ما هم مثل ملخ فقط مستقیم بریم.... 

یا علی

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

تشکر.نظر لطفتون هست.
التماس دعا
یا زهرا(س)

عارف دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ب.ظ http://shabamaliyat.blogfa.com

ســـــــــــــــــــــــلام
واقعا چرا به راه مستقیم عمل نمی کنیم
عالی بود
اللهم عجل لولیک الفرج

"هوالقریب من حبل الورید"

سلام آبجی عارفه جون.دلم برات یه ذره شده بود.
انشالله که خوب باشی؛ا
اون کسی که جلوی نفسش رو میگیره تا حداقل یه ذره شببه ملخ باشه واقعا باید قدرش رو دونست
به عقیده ی من کسی که بتونه با هوای نفسش مبارزه کنه حقیقتا قوی ترین وقابل ارزش ترین آدم روی کره ی زمین هست.وشاید که نه صد البته مقامش از فرشته هایی که قوه واختیار ندارن بالاتره.

موفق باشی
التماس دعا
یا زهرا(س)

محمد سیستانی چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ http://copy.blogsky.com

درود

تشکر می کنم دوست عزیز از پیام و حضور شما

موفق باشید

وصال سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ

لطفا وبلاگ خود را از تحریم دربیاورید دشمن درکمین است. ستاد بی نوایان علاقه مند به وبلاگ شما و(صدالبته روم به دیوار استغفرالله ،لااله الا الله)شما

«هوالله»
رفیق عزیز!
از پذیرش در خواست معذوریم!!
فعلا مطالعه را سر لوحه قرار دادیم که انشالله بعد از مطالعه براتون یک مطلب داغ داغ عمیق وپرمفهموم بنویسم.
یا علی(ع)

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ

برادر ماهمچنان درانتظارمطالب جدیدهستیم. فقط یک یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد